  • 1. Data: 2004-11-28 10:30:18
    Temat: banalne i proste pytanie
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    pytanie dotyczy prowadzenia KPiR.
    Czy po zakończeniu roku i wraz z nadajściem nowego zaczynamy wpisy od nr 1 czy
    kontynuujemy wpisy z poprzedniego roku np ktoś skończył na 128 to od
    następnego wpisze nie 1 tylko 129?
    pzdr jas

  • 2. Data: 2004-11-28 13:03:39
    Temat: Re: banalne i proste pytanie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    1 czy
    > kontynuujemy wpisy z poprzedniego roku np ktoś skończył na 128 to od

    od 1. , podobnie w kojenych miesiacach, mozesz numeracje kontynuowac badz
    zaczynac od 1.

    P.

  • 3. Data: 2004-11-29 13:15:42
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    W liście nadanym Sun, 28 Nov 2004 14:03:39 +0100 "Przemek R."
    pl> pisze:

    > od 1. , podobnie w kojenych miesiacach, mozesz numeracje kontynuowac badz
    > zaczynac od 1.

    Z tego co wiem w nowym roku koniecznie od 1 a w nowym miesiącu niekoniecznie.
    To tak dla uściślenia :-)

    Pozdrawiam,
    Piotr A. Dybczyński

  • 4. Data: 2004-12-02 01:22:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 28 Nov 2004, Przemek R. wrote:

    >+ > pytanie dotyczy prowadzenia KPiR.
    >+ > Czy po zakończeniu roku i wraz z nadajściem nowego zaczynamy
    >+ > wpisy od nr 1 czy kontynuujemy
    >+ od 1. , podobnie w kojenych miesiacach, mozesz numeracje kontynuowac

    Ykhm... a mi się zdaje że od nowego roku jest *nowa księga* !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)