  • 11. Data: 2008-04-08 21:31:52
    Temat: Re: obowiazek zlozenia zeznania podatkowego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 5 Apr 2008, niepodatny na podatki wrote:

    > Oficjalnie zarobiłem 950 złotych,

    OK.

    > niczego mi nie zwrócą,

    Już wiesz ze to inna prawda góralska ;)

    > nie chce mi się wypełniać tych formularzy

    I za to jest mandat.
    Założ sobie DG, zostań pracodawcą, będziesz miał takich papierków
    więcej. I jasność, dlaczego wszyscy aż się garną do prowadzenia DG.

    > jechać do US, więc kto tu jest i w czym poszkodowany? skoro wszystko i tak o
    > mnie wiedzą, to po co w ogóle składa się te pity

    Aby zachować kontrolę.
    Do złożenia informacji są w ten deseń zobowiązane obie strony (płacący
    i zarabiający), USowi łatwiej wychwytywać niezgodności.

    > bawiłbym się w to gdybym
    > mógł to załatwić przez internet

    Lepiej nie irytuj grupowiczów...
    To MOŻESZ załatwić przez internet.
    Szkoda, że trzeba do tego certyfikowanego podpisu (koszt kilku stów).

    [i to by było na tyle w sprawie przyjaznego państwa, postępu technicznego
    i innych takich]

    pzdr, Gotfryd
    (przypominający, że internet bazujący na podpisach poświadczanych
    środkami umownymi, takimi jak jednorazowe hasła, tokeny albo inne
    wynalazki, całkiem skutecznie działa w bankowości elektronicznej)