  • 1. Data: 2008-03-05 08:36:56
    Temat: oplata za studia
    Od: Stoowa <s...@p...onet.pl>

    czy mozna sobie w jakis sposob odliczyc oplate za studia podyplomowe ?

  • 2. Data: 2008-03-05 09:29:59
    Temat: Re: oplata za studia
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Stoowa" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy mozna sobie w jakis sposob odliczyc oplate za studia podyplomowe ?

    Mozna, jednak trudna powiedziec, co na to kontrola. Sa pozytywne decyzje
    organow podatkowych, sa tez i negatywne.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2008-03-05 11:05:37
    Od: Stoowa <s...@p...onet.pl>

    SDD pisze:
> [...]
    >
    > Mozna, jednak trudna powiedziec, co na to kontrola. Sa pozytywne decyzje
    > organow podatkowych, sa tez i negatywne.

    hmmm...
    a moglbys cos wiecej na ten temat napisac ? czym uzasadniac odliczenie ?
    jakis paragraf ??

  • 4. Data: 2008-03-05 16:52:09
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > hmmm...
    > a moglbys cos wiecej na ten temat napisac ? czym uzasadniac odliczenie ?
    > jakis paragraf ??

    Ten sam paragraf, ktorym uzasadniasz zakup papieru do drukarki, czy wklady
    do dlugopisu. Czyli jako wydatek poniesiony w celu osiagniecia przychodu. Na
    co US moze stwierdzic, ze to nei w celu osiagniecia przychodu, ale wylacznie
    w celu korzysci osobistej.
    Oczywiscie mam na mysli wrzucenie w koszty DG opodatkowanej na zasadach
    ogolnych. Jesli nie masz DG, to oczywiscie zapomnij o jakimkolwiek
    odliczeniu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2008-03-06 07:30:00
    Od: Stoowa <s...@p...onet.pl>

    SDD pisze:

    Jesli nie masz DG, to oczywiscie zapomnij o jakimkolwiek
    > odliczeniu.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    no wlasnie nie mam...