  • 1. Data: 2009-02-21 13:30:34
    Temat: [pb] VAT od aut
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    http://tiny.pl/bqrk

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-02-21 14:06:54
    Temat: Re: [pb] VAT od aut
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    Tomek w <news:op.uppeg8abl60ql1@unk>:

    > http://tiny.pl/bqrk

    Tomek, mam prośbę... Choć słowo opisu/komentarza
    Np. "Minister finansów: 22-procentowy VAT można odliczać od paliw i
    aut o ładowności powyżej 500 kg."

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2009-02-21 14:18:58
    Od: "Bartek CBF1000A" <l...@w...pl>

    Witam!
    Dziękuje bardzo za linka, niestety z pisma zamieszczonego na stronie MF
    http://www.tinyurl.pl?NISmtuqv
    za żadne skarby nic nie rozumiem - napisane takim językiem, że zmęczyłem się
    w trzecim zdaniu i za nic w świecie nie rozwiało to moich wątpliwości.
    Proszę więc co bardziej zorientowanych w terminologii o wyjaśnienie mi o co
    w końcu chodzi z Vatem - od jakich aut można odliczać od jakich nie itp...

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 4. Data: 2009-02-21 15:32:50
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Bartek CBF1000A pisze:
> [...]
    > Proszę więc co bardziej zorientowanych w terminologii o wyjaśnienie mi o
    > co w końcu chodzi z Vatem - od jakich aut można odliczać od jakich nie
    AFAIK
    ładownosc ponad 500kg, wpis w DR cięzarowy+homologacja na ciężarowe

    --
    pozdros
    icek

  • 5. Data: 2009-02-21 19:48:16
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Użytkownik "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > AFAIK
    > ładownosc ponad 500kg, wpis w DR cięzarowy+homologacja na ciężarowe
    >
    > --
    Mam takiego lanosa
    Ładowność 531 Kg
    Ciężarowy + śiwadectwo homologacji
    Będzie dobry??
    :-)
    Już się cieszę
    2000 miesiecznie mi zostanie w domu
    ;)

  • 6. Data: 2009-02-21 20:20:27
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    moje_przedmioty w <news:gnpmch$ggk$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > Mam takiego lanosa
    > Ładowność 531 Kg
    > Ciężarowy + śiwadectwo homologacji
    [...]
    > 2000 miesiecznie mi zostanie w domu

    Co miesiąc bedziesz go kupował?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2009-02-21 21:27:43
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    TomN pisze:

    > [...]
    >
    > Co miesiąc bedziesz go kupował?

    nie, miesięcznie robi coś koło 35 tyś km (tylko jaki ma do tej pory
    przebieg, jeżeli jest sprzed 1.05.2004?)

    andy_nek

  • 8. Data: 2009-02-21 21:33:24
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "icek2" napisał w wiadomości :

    > AFAIK
    > ładownosc ponad 500kg, wpis w DR cięzarowy+homologacja na ciężarowe

    to ja z innej strony:
    - czy te dwa warunki to wspólnie czy obligatoryjnie?
    - jesli powyższe brzmi "wspólnie" to czy da się zmienić homologację z auta
    osobowego na ciężarowe (oczywiście dokładając kratkę) i jeśli tak to czy
    ktoś się orientuje jaki to koszt?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2009-02-21 22:04:28
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Piotr wrote:

    > czy da się zmienić homologację z
    > auta osobowego na ciężarowe (oczywiście dokładając kratkę)

    To jest homologacja producenta i albo była, albo jej nie było.
    Tego stanu nie zmienisz. Kratką, to sobie możesz zmienić
    wpis w dowodzie rejestracyjnym, ale homologacja
    będzie/zostanie taka jaką wydał producent.

  • 10. Data: 2009-02-22 07:48:48
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    cef pisze:

    > To jest homologacja producenta i albo była, albo jej nie było.
    > Tego stanu nie zmienisz. Kratką, to sobie możesz zmienić
    > wpis w dowodzie rejestracyjnym, ale homologacja
    > będzie/zostanie taka jaką wydał producent.
    ale jak auto jest nadal produkowane? nie moze byc nowej homologacji?

    --
    pozdros
    icek