  • 21. Data: 2010-11-09 19:45:26
    Temat: Re: podatek od nieruchomości a działalność gospodarcza
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > ...to ktoś by się odwołał do Rady Języka Polskiego.
    > A apelacji.
    > I miałby rację :)
    > "zajęcie" oznacza "zajęcie".

    Pozwolę sobie - bez argumentów - jak filmowy Dyzma -
    podczas zapasów w cyrku: " A g...!"

    No nie Gotfryd, to co piszesz o zajęciu celowym itp,
    to jest jakaś woda z mózgu z pomieszaniem.
    Rzadko kiedy wymiękam przy Twoich rozważaniach,
    ale tu nie dałem rady. Pas.

  • 22. Data: 2010-11-09 20:00:17
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    elephanto wrote:

    > Nigdzie nie jest mowa, ze w calosci.

    W orzeczeniu sądu jest mowa.

  • 23. Data: 2010-11-10 11:10:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Nov 2010, cef wrote:

    > No nie Gotfryd, to co piszesz o zajęciu celowym itp,
    > to jest jakaś woda z mózgu z pomieszaniem.

    Dobra, poprzestań na tym, że "zajęcie" odnosi się do jakiegoś
    kontekstu. Jednego. I *w tym kontekście* oznacza wyłączność
    (nie musi oznaczać wyłączności w kontekstach do których się
    nie odnosi).

    > Rzadko kiedy wymiękam przy Twoich rozważaniach,

    :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 24. Data: 2010-11-10 11:13:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Nov 2010, cef wrote:

    > elephanto wrote:

    > I od tej zajętej części trzeba zapłacić podatek.

    O właśnie. ZAJĘTEJ. Od części zajętej (co ma podkreślać
    fakt, że nie całości budynku, lokalu lub pomieszczenia).
    Od pozostałej nie trzeba, od nie zajętej (a tylko wykorzystywanej)
    też nie trzeba (a raczej trzeba, ale tylko w wysokości niższej,
    "mieszkalnej")

    pzdr, Gotfryd