  • 1. Data: 2002-03-20 22:41:03
    Temat: reklama publiczna
    Od: "freelance" <f...@w...pl>

    Mam pytanko, jeśli mam zamiar przesylać jako firma sms-y do dużego grona
    osób (baza danych), a owe sms-y będą formą reklamy tekstowej to czy według
    prawa, będzie to reklama publiczna tak jak np. w telewizji.

    O wypowiedz proszę osoby "siedzące w temacie"
    Dzięki,
    --
    pzdr,
    freelance

  • 2. Data: 2002-03-21 07:50:30
    Temat: Re: reklama publiczna
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Wed, 20 Mar 2002 23:41:03 +0100, "freelance" <f...@w...pl>
    wrote:

    >Mam pytanko, jeśli mam zamiar przesylać jako firma sms-y do dużego grona
    >osób (baza danych), a owe sms-y będą formą reklamy tekstowej to czy według
    >prawa, będzie to reklama publiczna tak jak np. w telewizji.

    Nie, ponieważ sms będą skierowane do określoneych osób a nie do
    anonimowego szerokiego kręgu odbiorców.

    Sławomir Dąbrowski

  • 3. Data: 2002-03-23 10:28:57
    Od: "freelance" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > On Wed, 20 Mar 2002 23:41:03 +0100, "freelance" <f...@w...pl>
    > wrote:

    > Nie, ponieważ sms będą skierowane do określoneych osób a nie do
    > anonimowego szerokiego kręgu odbiorców.

    A jakby je potraktować jako przedłużenie reklamy publicznej, to jakby to
    było?

    --
    pzdr,
    freelance