-
1. Data: 2007-01-01 18:54:10
Temat: sprzedaż środka trwałego
Od: n...@o...pl
Witam.
Mam sytucję z życia wziętą i szukam konkretnego rozwiązania tego
problemu.
Został sprzedany środek trwały w czerwcu (zmywarka o wartości 700
zł), na który wystawiono rachunek (jednostka budżetowa). Trzeba
teraz do tego sporządzić odpowiednią dokumentację i odpowiednio
zaksięgować. I tu rodzi sie problem; jaką i jak to zrobić? Jak
wybrnąć z tej sytuacji żeby to miało ręce i nogi?
Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Najnowsze w dziale Podatki
-
Kontrola podatkowa 5 lat wstecz. Podatnik wygrał sprawę o 84 tys. zł, bo urzędnicy nie dotrzymali terminów
-
Kontrola podatkowa. Co każdy przedsiębiorca powinien wiedzieć?
-
Funkcja dodawania załączników w KSeF miała być dla wszystkich. W praktyce skorzystają nieliczni
-
Kontrola podatkowa w firmie a przedłużanie terminu zwrotu VAT