  • 1. Data: 2005-02-14 08:48:00
    Temat: szukam wzorku oświadczenia
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    konkretnie oświadczenia że w ciągu dwóch lat wyda sie pieniądze uzyskane
    ze sprzedaży mieszkania na cele mieszkaniowe - dla celów podatku
    dochodowego.

    Jakoś nie mam weny, ma ktoś z was moze gotowca?

    Maddy poniedziałkowo zaspana

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 2. Data: 2005-02-14 10:42:05
    Temat: Re: szukam wzorku oświadczenia
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <cupol5$clg$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

> [...]
    > dochodowego.
    >
    > Jakoś nie mam weny, ma ktoś z was moze gotowca?

    Nu, ja to swego czasu jednym zdaniem załatwiłem, typu: Oświadczam, że
    pieniądze uzyskane ze sprzedaży (tu wpisałem, czego) zamierzam wydać na
    kupno (też wpisałem) w terminie do...

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 3. Data: 2005-02-14 22:58:25
    Od: "ks123" <k...@t...lm.pl>

    Mój US (Konin) ma gotowe oświadczenia z kilkoma punktami do wyboru. Zobacz
    mo że Twój też jest tak przygotowany.
    Sławek

  • 4. Data: 2005-02-15 07:17:14
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    ks123 napisał(a):
    > Mój US (Konin) ma gotowe oświadczenia z kilkoma punktami do wyboru. Zobacz
    > mo że Twój też jest tak przygotowany.

    Ma, ale ono jest dostępne na papierze a miałam nadzieje że nie będę
    musiała się kopać do US w najbliższych dniach.

    Maddy raz do roku leniwa

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813