  • 1. Data: 2005-02-14 09:44:11
    Temat: data wystawienia faktury, a data sprzedazy ??
    Od: Piotr <p...@i...pl>

    Witam,

    usiłuje sam radzić sobie z "księgowością" bo mam raptem kilka faktur
    miesięcznie, ale trafiają się zagwostki i .. potrzebuję pomocy:

    dostałem f-re od f-my ;) leasingowej, wystawioną w styczniu, a data
    sprzedaży jednej pozycji jest luty (?) czy liczę to w koszty w styczniu
    , czy w lutym zgodnie z wpisaną datą sprzedaży ??

    pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2005-02-17 21:04:37
    Temat: Re: data wystawienia faktury, a data sprzedazy ??
    Od: "mdruda" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > dostałem f-re od f-my ;) leasingowej, wystawioną w styczniu, a data
    > sprzedaży jednej pozycji jest luty (?) czy liczę to w koszty w styczniu

    Zgodnie z data sprzedazy