  • 1. Data: 2005-03-20 04:36:53
    Temat: umowa o prace i ubezpieczenie zdrowotne
    Od: Krzysztof Szm <k...@e...strefa.pl>

    Witam wszystkich Szanownych Grupowiczów
    Mam następujące pytanie:
    Żona pracuje na 1/4 etatu w gabinecie kosmetycznym.
    Z PIT 8B/11 wynika, że pracodawca nie płacił w 2004 r. ubezpieczenia
    zdrowotnego, podobnie zreszta jak i w roku bieżącym.
    Czy powinien płacić to ubezpieczenie bo wydaje mi się, że chyba tak ale
    wolę się upewnić zanim pójdę do biura rachunkowego które robiło
    rozliczenie dla żony.
    Z góry dziękuję za informacje.
    Krzysztof Szm

  • 2. Data: 2005-03-20 06:35:18
    Temat: Re: umowa o prace i ubezpieczenie zdrowotne
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof Szm wrote:
> [...]
    > Czy powinien płacić to ubezpieczenie bo wydaje mi się, że chyba tak ale
    > wolę się upewnić zanim pójdę do biura rachunkowego które robiło

    Jeśli to była 1/4 etatu to założę się, że po prostu na to ubezpieczenie
    nie wystarczyło składki i ubezpieczenie po prostu wyszło zero.

  • 3. Data: 2005-03-20 06:58:44
    Od: Krzysztof Szm <k...@e...strefa.pl>

    Użytkownik witek napisał:

    > Jeśli to była 1/4 etatu to założę się, że po prostu na to ubezpieczenie
    > nie wystarczyło składki i ubezpieczenie po prostu wyszło zero.

    Hm, czy w tej sytuacji żona jest ubezpieczona ???

  • 4. Data: 2005-03-20 07:02:35
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof Szm wrote:

    > Hm, czy w tej sytuacji żona jest ubezpieczona ???

    tak
    a na przyszłość, gdyby nie miała pracy, a ty ją masz możesz ją dopisac
    do twojego ubezpieczenia.

  • 5. Data: 2005-03-20 07:11:42
    Od: Krzysztof Szm <k...@e...strefa.pl>

    Użytkownik witek napisał:

    > tak
    > a na przyszłość, gdyby nie miała pracy, a ty ją masz możesz ją dopisac
    > do twojego ubezpieczenia.
    wielkie dzięki za szybką i rzeczową informacje