  • 1. Data: 2006-05-31 07:50:16
    Temat: uslugi na rzecz dotychczasowego pracodawcy
    Od: "J." <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    pracowalem przez krotki czas dla pewnej firmy jako "analityk". Talka byla
    nazwa stanowiska, w umowie o prace nie ma mowy o zakresie obowiazkow.

    Aktualnie, mam dzialanosc (od marca) i swiadcze uslugi doradcze na rzecz tego
    samego pracodawcy (PKD 72.22). W kontrakcie mam szczegolowy zakres obowiazkow.
    Kontrakt dotyczy 'swiadczenia profesjonalnych uslug konsultingowych'.

    Na jakiej podstawie US i ZUS moglyby zakwestionowac moje prawo do ulgi ZUS i
    podatku liniowego?

    Pozdrawiam
    J.