  • 1. Data: 2007-01-29 13:19:48
    Temat: wyjazd za granice - koszty
    Od: "Janusz" <h...@o...pl>

    Witam, prosze o pomoc. Wyjechalem na zlecenie klienta swiadczyc uslugi
    tlumaczen. Wyjazd byl samochodem klienta, klient pokryl tez koszty hotelu.
    Jak mam rozliczyc pozostale koszty przede wszystkim wyzywienia. Wyjazd byl
    do Wegier.

    Janusz

  • 2. Data: 2007-01-29 18:22:12
    Temat: Re: wyjazd za granice - koszty
    Od: opix <o...@o...eu>

    Janusz wrote:

> [...]
    > Jak mam rozliczyc pozostale koszty przede wszystkim wyzywienia. Wyjazd byl

    art 23 ust52 pdof
    dieta
    węgry 33,-euro/dobę
    http://www.pit.pl/pages/i/245.php