-
1. Data: 2013-12-27 10:26:40
Temat: zmiana terminu i formy płatności rachunku
Od: cyklista <c...@i...pl>
Witam!
Wystawiłem rachunek (bez VAT) za wykonaną usługę. Forma płatności
gotówka, termin płatności=data wystawienia.
Ponieważ zleceniodawca nie zgłosił się po odbiór w umówionym dniu, a nie
mam z nim kontaktu, to zamierzam wysłać mu dokumenty wraz z rachunkiem
pocztą za potwierdzeniem odbioru.
Upłynęło kilkanaście dni(w tym samym miesiącu), więc muszę zmienić w
rachunku formę i termin płatności.
W związku z tym mam pytanie: czy mogę wydrukować rachunek jeszcze raz z
z tym samym numerem i datą wystawienia zmieniając tylko formę płatności
na przelew i wydłużając termin płatności np.do 1 m-ca, czy też
powinienem anulować nieodebrany rachunek i wystawić nowy z nową datą?
Pozdrawiam
Przemek
Najnowsze w dziale Podatki
-
Funkcja dodawania załączników w KSeF miała być dla wszystkich. W praktyce skorzystają nieliczni
-
Kontrola podatkowa w firmie a przedłużanie terminu zwrotu VAT
-
KSeF po nowelizacji: Okres przejściowy, tryb offline i brak kar do 2026 roku
-
Rezydencja podatkowa, czyli jak Polska zamyka się na freelancerów z zagranicy