  • 1. Data: 2002-05-28 06:28:45
    Temat: Zmiana danych a dulikat
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    dzisiaj kontrahent poprosił mnie o duplikat faktury z lutego. W
    kwietni zmieniłem siedzibę. Z jakimi danymi mam wystawić ten duplikat?
    Starymi czy nowymi? Dane mogę wpisać stare, ale pieczątki np. starej
    już nie mam... Choć w sumie pieczątki nie musi być na fakturze...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-05-28 10:56:11
    Temat: Re: Zmiana danych a dulikat
    Od: "Marco" <m...@i...com.pl>

    wpisujemy stare dane, jak na oryginale faktury, natomiast ważne aby oznaczyć
    datę duplikatu

    mac

  • 3. Data: 2002-05-28 13:52:12
    Od: "Iwona" <i...@o...pl>

> [...]
    > Starymi czy nowymi? Dane mogę wpisać stare, ale pieczątki np. starej
    > już nie mam... Choć w sumie pieczątki nie musi być na fakturze...

    Duplikat to duplikat, czyli muszą być te same dane na fakturze. Duplikat
    odróżnia słowo DUPLIKAT i dodatkowa data - data wystawienia duplikatu. Iwona