  • 11. Data: 2005-01-28 23:39:47
    Temat: Re: 1) Faktura VAT prawnie, 2) sprzedaż środka nietrwałego;)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 Jan 2005, tester wrote:

    > + Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > + > Znaczy: chciałeś napisać "nie ma" czy "nie mam" ??
    > + >
    > + nie mam

    OK.

    > + > "Doświadczenie" ??
    > + > Nie mam, bo nie jestem ryczałtowcem.
    > + To nie pisz.

    Wykład zrobiła Maddy w sąsiednim poście.
    Jak wszynasz DYSKUSJĘ (tak, to jest grupa DYSUSYJNA) to nie tobie
    decydować kto nie ma pisać. To określają reguły grupy.
    Oczywiście odpowiedź może ci się nie podobać - możesz:
    - splonkować
    - merytorycznie wyjaśnić CO ci się nie widzi
    - wyłożyć że do komentarzy o rozliczaniu ryczałtu mają prawo tylko
    ryczałtowcy - biura podatkowego też się nie spytasz, bo przecież
    oni rozliczają KPiR (musowo AFAIR) więc "nie mają własnego
    doświadczenia" :>

    Ale do decydowania co kto pisze... chwilowo nie ma przepisu
    ktory cię uprawnia ;>

    > + > Tak, moje posty miały na celu żebyś sobie odpowiedział SAM.
    > + >
    > + Idąc Twoim torem rozumowania zamknąłbys wszelkie dyskusje na które masz
    > + więcej pojęcia od innych "raczkujących".

    A weź ty i sprawdź. Google dość dobrze pamieta.
    Zacznij od tego wątku - od mojej pierwszej odpowiedzi.
    Czego się czepiałem mianowicie - oraz rozważ jaki byłby skutek jakbyś
    spróbował ODPOWIEDZIEĆ na zadane pytania, zamiast ŻĄDAĆ odpowiedzi
    "jak masz doświadczenie".

    > + Jakby tak wyglądała szkoła to byś do
    > + dziś siedział na drzewie nie potrafiąc przemnożyć 2 przez 2

    Wcale nie jestem pewien czy mi nie kazali chwilę POMYŚLEĆ
    na czym polega mnożenie. Może dlatego do dziś pamiętam ;> ?

    > + a listy dyskusyjne w twoim wydaniu świeciłyby pustkami

    Oj... jak ci się nie widzi - splonkuj.
    Jak mnie 99% grupowiczów splonkuje to będzie spokój ;)

    Nie zastanowiła cię inna rzecz ?
    Mianowicie natłok postów zgadzających się że przecież masz rację
    i odliczenie VAT oraz "koszt VAT" to rzecz jasna jest to samo
    i w ogóle o co mi chodzi ? ;)

    > + Ktoś Cie jednak nauczył kiedyś trzymania lutownicy i posługiwania kalafonią,

    Aleś sobie wybrał obiekt... nie, na wróżkę się nie nadajesz ;)

    > + wtedy kiedy byłeś totalnym laikiem, więc raz na zawsze naucz się tolerancji
    > + dla ludzi którzy szukają informacji i nie chcą kopać się w opasłych tomach.

    Ależ zrozum że TOLARANCJA nie ma nic do ODPOWIEDZIALNOŚCI.
    Czy nie jest dość jasne że za odpowiedź na newsach NIKT odpowiedzialności
    NIE BIERZE ? I że w związku z tym musisz ją sam ZWERYFIKOWAĆ ?
    I jeśli w opisie używasz nieprawidłowych określeń - to jest PRAWDOPODOBNE
    że coś innego też przekręcasz ? Na deser - iż tylko jeśli SAM dojdziesz
    do prawidłowego wniosku, to jest szansa (spora) że nie będzie to
    wynik nieprawidłowej sugestii ??

    > + Tolerancji w życiu nigdy "za wiele"...

    Ależ to nie ma związku z "tolerancją".

    > + Nie chcesz - nie pisz, chcesz - pomóż - chyba to jest proste.

    Przyjmij do wiadomości iż uważam że najczęściej najlepszą pomocą
    jest doprowadzenie do stanu w którym potrzebujący pomoże sobie
    sam.
    To co ty proponujesz - to jest "danie ściągi" w szkole.
    IMO - to NIE JEST najlepsza metoda.
    Przecież wtedy *i tak* musisz zanieść swoje papiery do biura
    rachunkowego - żeby ktoś zweryfikował co "w ciemno" zrobiłeś...

    > + Swoje frustracje z powodu tzw. "głupich pytań" wylej gdzie indziej

    Widzisz frustrację ? ;)

    > + Nie ma głupich pytań , są tylko głupie snobistyczne odpowiedzi.

    No przecież określenia "głupie pytanie" to TY użyłeś.
    Weź lusterko ;)
    Ja ci zarzuciłem BŁĄD w rozumowaniu. Rozumiem iż popełniłem czyn
    karalny, bo albo ci się to nie zdarza albo masz prawo do niepodlegania
    krytyce. Cóż...

    > + Pozdrawiam.

    wzajemnie :) - Gotfryd