eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki100 firm zarejestrowanych pod tym samym adresem (biura na godziny) - problemy??? › 100 firm zarejestrowanych pod tym samym adresem (biura na godziny) - problemy???
    From: "Olek" <O...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: 100 firm zarejestrowanych pod tym samym adresem (biura na godziny) -
    problemy???
    Date: Mon, 28 Feb 2005 12:16:41 +0100

    Ostatnio znalazlem mniej-wiecej taka oferte:
    Ladny biurowiec w centrum miasta, w ktorym biura wynajmuje sie na godziny w
    zaleznosci od potrzeb.
    Na ten adres (podobno) mozna tez zarejestrowac DG. W praktyce wyglada to
    wiec tak, ze na portierni
    wisi 100 szyldow firm, ktore niby maja tam siedziby, ale tak naprawde zadna
    nie prowadzi tam dzialalnosci.

    Mnie tez interesowaloby cos takiego, bo nie chce rejestrowac firmy w
    mieszkaniu, w ktorym tak naprawde pracuje (tlumaczenia).
    Adres firmy chce miec poza domem. Szukam wiec jakiegos biura, ktorego adres
    bedzie figurowal we wniosku rejestracyjnym, ale ja tam i tak nie bede
    przebywal. Moze to byc klatka 2x2m.
    Takie biura na godziny bylyby wiec idealne.

    Pytanie:
    Czy takie rozwiazanie moze wpakowac mnie w jakiekolwiek klopoty?