  • 1. Data: 2006-07-31 05:51:58
    Temat: 100zl/h dzieki komputerowi
    Od: a...@w...pl

    Pracownik do obslugi e-mail poszukiwany!!! Praca w domu 10-15 godzin
    tygodniowo wedlug twojego rozkladu!
    Nie potrzeba zadnych przedplat, zaliczek, zadatków ani rat
    gotówkowych, platnych z góry.
    Zarobisz 2.000 do 5000 zl w niepelnym wymiarze czasu lub 5.000 -
    15.000 w pelnym wymiarze czasu. Zapewnione pelne przeszkolenie
    on-line! Wszystkiego, czego potrzebujesz to komputer z Internetem i
    dostep do sieci e-mail oraz chec dokonania zmiany!
    Skontaktuj sie: a...@w...pl

  • 2. Data: 2006-07-31 19:18:09
    Temat: Re: 100zl/h dzieki komputerowi
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <a...@w...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
[...]

    Poprosze o przeslanie podpisane umowy o prace na niepelny wymiar czasu :)

  • 3. Data: 2006-07-31 19:57:03
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 31-07-2006 o 21:18:09 F.T. <f...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > Skontaktuj sie: a...@w...pl
    >

    > Poprosze o przeslanie podpisane umowy o prace na niepelny wymiar czasu :)

    Ja też poproszę, interesuje mnie ćwierć etatu i 2000 na rękę,
    pracę mogę zacząć niezłocznie po otrzymaniu podpisanej umowy.