  • 1. Data: 2002-01-24 16:14:54
    Temat: 22% czy 7% Vat po raz 2 :)
    Od: "Pakilo" <k...@p...onet.pl>

    chcę kupić system wentylacji do nowobudowanego domu i sprzedawca do systemu
    podstawowego chce doliczyć 7% VAT ale do opcji dodatkowych (np. nawilżacz)
    już 22%VAT. Nie mam pewności czy jest to poprawne skoro kupuję system jako
    całość, czy istotne są opcje bez których -fakt- system by pracował lecz nie
    spełniał by moich oczekiwań?

  • 2. Data: 2002-01-25 07:31:27
    Temat: Re: 22% czy 7% Vat po raz 2 :)
    Od: "Aneta" <d...@p...onet.pl>

    Witam. Trochę zaufania do sprzedawcy :-)). To on wie, jaki towar sprzedaje i
    jaką stawkę vat ma zastosować. Zapewniam Cię, że nie ma on żadnego interesu,
    aby sprzedawać towar ze stawką wyższą niż to wynika z przepisów (vat od
    sprzedaży musi odprowadzić w wysokości umieszczonej na fakturze). To, że
    system, który kupujesz bez dodatkowych opcji nie będzie spełniał Twoich
    oczekiwań nie ma tu specjalnego znaczenia.
    Pozdr. Aneta

  • 3. Data: 2002-01-25 19:24:28
    Od: "Pakilo" <k...@p...onet.pl>

    słyszałem wcześniej że instalator systemu alarmowego w nowobudowanym domu
    nie chciał wystawić faktury 7% (upierał się przy stawce 22%) stad mój
    niepokój.