  • 1. Data: 2003-06-06 21:05:20
    Temat: Amortyzacja - Klasyfikacja srodkow trwalych
    Od: "[sis]" <s...@b...pl>

    Witam,

    Jak zakwalifikowac specjalistyczne oprogramowanie komputerowe, ktore bylo
    pisane specjalnie dla mnie? Czy moze byc to grupa 491?

    Czy mozna uzyc wspolczynnika x2 jako ulegajace szybkiemu postepowi
    technicznemu?

    Czt moze opierac sie na metodzie degresywnej amortyzacji?

    Z gory dziekuje za pomoc,
    Kamil

  • 2. Data: 2003-06-08 21:45:39
    Temat: Re: Amortyzacja - Klasyfikacja srodkow trwalych
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "[sis]" <s...@b...pl> wrote in message
    ..
> [...]
    > technicznemu?
    >
    > Czt moze opierac sie na metodzie degresywnej amortyzacji?

    a może po prostu licencje i programy komputerowe (jako wartości
    niematerialne i prawne bez numeru KST) i amortyzacja liniowa 50% jeśli
    wartość początkowa przekracza 3500 zet.

    Magda