  • 11. Data: 2014-01-05 14:09:05
    Temat: Re: 4-osobowa rodzina oddaje do budżetu 23 tys. zł
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 05 Jan 2014 11:20:42 +0100 osobnik zwany Maciek
    napisał:

    > Cholera, ja zupełnie nie pasuję do statystyk. Nie dość, że się gnieżdżę
    > w znacznie mniejszym metrażu

    a wziąłeś pod uwagę, ze na wsi każdy ma dom i nie jest to 20m2?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2014-01-05 14:16:34
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 05.01.2014, o godzinie 14.08.00, na pl.soc.prawo.podatki,pl.pregierz,
    masti napisał(a):

    > no własnie. Wszelkie dopłaty do róznych "polityk" powodują wzrost
    > podatków. Ale to trzeba mieć więcej niż drucik miedzy uszami zeby
    > zrozumieć

    Ale przydałoby się po prostu zlikwidować dopłaty i po prostu zmniejszyć
    podatki wszystkim. To po pierwsze. A po drugie mniejszy VAT na rzeczy dla
    dzieci, na książki itd.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 13. Data: 2014-01-05 14:23:30
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 5 Jan 2014 14:16:34 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Ale przydałoby się po prostu zlikwidować dopłaty i po prostu zmniejszyć
    > podatki wszystkim. To po pierwsze. A po drugie mniejszy VAT na rzeczy dla
    > dzieci, na książki itd.

    Ale do tego trzeba mieć elektorat, który rozumie te zależności.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 14. Data: 2014-01-05 16:53:49
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Żadna partia nie ma takiego elektoratu.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 15. Data: 2014-01-05 17:04:03
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 5 Jan 2014 16:53:49 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Żadna partia nie ma takiego elektoratu.

    Niestety. Choć jak słucham te opowieści pisiaków o tej ich niezwykłej
    inteligencji i wiedzy to jest nadzieja.

  • 16. Data: 2014-01-05 17:22:17
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2014-01-05 17:04, obywatel ALEX Alpha MR uprzejmie donosi:

    O ile wierzy się w baśnie.

  • 17. Data: 2014-01-05 17:51:47
    Od: "macso" <m...@i...pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    > 4-osobowa rodzina oddaje do budżetu 23 tys. zł
    >
    > Powtarzamy: Polityka PRORODZINNA!

    to co, uważasz , że państwu nie należą się żadne podatki ?
    a przeczytałeś dokładnie tekst czy tylko tytuł?
    siedź lepiej w tej szafie i nie zawracaj ludziom głowy

    macso

  • 18. Data: 2014-01-05 17:56:41
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Wątpisz w inteligencję elektoratu?!
    W sumie mogłabyś podpisywać się IQ. :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 19. Data: 2014-01-05 18:12:57
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-05 14:09, masti pisze:
    > a wziąłeś pod uwagę, ze na wsi każdy ma dom i nie jest to 20m2?
    Ale podobno na wsi zostali już tylko starzy, a cała młodzież w Irlandii,
    albo przynajmniej w miastach. Z obserwacji rzeczywiście tak wynika. No
    to gdzie ta statystyczna 4-osobowa rodzina na wsi???

    Maciek

  • 20. Data: 2014-01-05 18:15:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Sunday, January 5, 2014, 2:09:05 PM, you wrote:

    > a wziąłeś pod uwagę, ze na wsi każdy ma dom i nie jest to 20m2?

    Na wsi nie płacą podatku dochodowego i ZUSu...

    --
    Best regards,
    RoMan