  • 1. Data: 2014-01-03 18:36:20
    Temat: Powrot do zwolnienia podmiotowego - vat w koszty?
    Od: Masło <s...@d...pl>

    Sytuacja taka:

    2011 płatnik vat

    2012r płatnik vat

    Poczatek 2013 powrót do zwolnienia podmiotowego , po inwentaryzacji
    wynikła konieczność zwrotu wczesniej odliczonego VAT za towary w
    wysokości 10000zł. (tyle zapłaciłem do US)

    2013- kontynuacja działalności na zwolnieniu podmiotowym

    Pytanie czy ten zapłacony VAT można było wrzucić w koszty?

    Masło

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-01-03 18:45:46
    Od: Masło <s...@d...pl>

    W dniu 2014-01-03 18:36, Masło pisze:
> [...]
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    > ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    I jeszcze inny wariant"

    Wszystko jw. ale załóżmy ze zwróciłem(dokonałem korekty vat) też 10000zł
    ale za wyposażenie używane krócej niz rok, czy to tez można wrzucić w
    koszty ?

    Masło

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.