  • 1. Data: 2014-01-05 01:02:41
    Temat: 4-osobowa rodzina oddaje do budżetu 23 tys. zł
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    4-osobowa rodzina oddaje do budżetu 23 tys. zł

    Powtarzamy: Polityka PRORODZINNA!

    Jeszcze raz:

    4-osobowa rodzina oddaje do budżetu 23 tys. zł

    Powtarzamy: Polityka PRORODZINNA!

    Jeszcze raz:

    4-osobowa rodzina oddaje do budżetu 23 tys. zł

    Powtarzamy: Polityka PRORODZINNA!

    By zylo sie lepiej!

    http://podatki.onet.pl/4-osobowa-rodzina-oddaje-do-b
    udzetu-23-tys-zl,19925,5596162,1,agencyjne-detal

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 2. Data: 2014-01-05 05:07:59
    Temat: Re: 4-osobowa rodzina oddaje do bud?etu 23 tys. z?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 05 Jan 2014 01:02:41 +0100, hikikomorisan
    <h...@a...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Powtarzamy: Polityka PRORODZINNA!
    >
    >Jeszcze raz:
    >
    >4-osobowa rodzina oddaje do budżetu 23 tys. zł

    To malo czy duzo?... I jaki to procent ich dochodu? I czy nie powinni
    oddawac nic?

    A.L.

  • 3. Data: 2014-01-05 10:39:32
    Temat: Re: 4-osobowa rodzina oddaje do budżetu 23 tys. zł
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Obserwując na co wydają ludzie- to za mało.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 4. Data: 2014-01-05 10:51:21
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 05.01.2014, o godzinie 10.39.32, na pl.soc.prawo.podatki,pl.pregierz,
    Stokrotka napisał(a):

    > Obserwując na co wydają ludzie- to za mało.

    Przy takim dochodzie to większość idzie po prostu na życie.

    A frykasy na kredyt.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 5. Data: 2014-01-05 11:20:42
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-05 01:02, hikikomorisan pisze:
    > By zylo sie lepiej!
    > http://podatki.onet.pl/4-osobowa-rodzina-oddaje-do-b
    udzetu-23-tys-zl,19925,5596162,1,agencyjne-detal
    "Sięgając do statystyk można też przyjąć, że czteroosobowa rodzina
    zajmuje nieruchomość o powierzchni 80 m2. Koszt, jaki ponosi z tego
    tytułu to 685 zł. W kwocie tej znajdują się m. in. opłaty za wynajem
    mieszkania i usługi związane z konserwacją mieszkania lub domu i inne
    usługi związane z zamieszkiwaniem (zaopatrywanie w wodę, usługi
    kanalizacyjne, wywóz nieczystości), opłaty za zużycie energii
    elektrycznej, koszty zarządzania i administracji nieruchomością,
    pozostałe usługi związane z zamieszkiwaniem), nośniki energii."

    Cholera, ja zupełnie nie pasuję do statystyk. Nie dość, że się gnieżdżę
    w znacznie mniejszym metrażu, to jeszcze płacę za to prawie 2x drożej.
    Ktoś podpowie, gdzie się wynieść, żeby za 80m2 płacić 300zł miesięcznie
    z wynajmem i mediami?

    Maciek

  • 6. Data: 2014-01-05 11:42:44
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2014-01-05 11:20, obywatel Maciek uprzejmie donosi:

    Na głębokie zadupie. He he.

  • 7. Data: 2014-01-05 11:55:39
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-05 11:42, Qrczak pisze:
    > Na głębokie zadupie. He he.
    Ale konkrety poproszę: jak głębokie? Któregoś dnia w tivi ekscytowali
    się facetem, który sobie ziemiankę wykopał i z renty jest w stanie
    wyżyć. Czy to ten sk* tak statystyki zaniżył?? Pierdyknął sobie cham
    ziemiankę 80m2 i za 300zł żyje jak panisko, a potem ci durnie z rządu
    zaglądają do GUS'u i im się wszystko zgadza?? :->

    Maciek

  • 8. Data: 2014-01-05 12:26:19
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2014-01-05 11:55, obywatel Maciek uprzejmie donosi:

    Dobrze kombinujesz.

  • 9. Data: 2014-01-05 13:37:16
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Przy takim dochodzie to większość idzie po prostu na życie.
    >
    > A frykasy na kredyt.

    Uważasz, że 100000 rocznie to mało na 4 osoby?
    Przeżyj więc za zasiłek.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 10. Data: 2014-01-05 14:08:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 05 Jan 2014 01:02:41 +0100 osobnik zwany hikikomorisan
    napisał:

    > 4-osobowa rodzina oddaje do budżetu 23 tys. zł
    >
    > Powtarzamy: Polityka PRORODZINNA!

    no własnie. Wszelkie dopłaty do róznych "polityk" powodują wzrost
    podatków. Ale to trzeba mieć więcej niż drucik miedzy uszami zeby
    zrozumieć

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?