  • 1. Data: 2005-12-06 20:05:58
    Temat: 60% vat
    Od: "G.Romek" <w...@w...pl>

    Na umowę najmu samochodu osobowego przysługuje podobno 60 %, ja odliczam 50
    %, a resztę vatu wrzucam w koszty czyli 400 *22 %=488 .Czyli 444 w KpiR a
    44 w Vat.Czy się mogą doczepić? W zasadzie to ja jestem w plecy na vacie
    ,przecież mogę chyba w KpiR w koszty wpisać całą kwote brutto 488 ??? jak
    bym chciał...

    Pozdrawiam wszystkich serdecznie!!!...

  • 2. Data: 2005-12-06 20:17:19
    Temat: Re: 60% vat
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <w...@w...pl> napisal(a):
> [...]
    > ,przecież mogę chyba w KpiR w koszty wpisać całą kwote brutto 488 ??? jak

    W koszta możesz wpisać tylko vat, którego odliczyć nie masz prawa.
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 3. Data: 2005-12-07 17:20:12
    Od: "Monika Ramusiewicz" <k...@o...pl>

    jak

    Fakt. Nie oszukujesz fiskusa na podatku VAT, ale oszukujesz na podatku
    dochodowym, ponieważ zawyżasz sobie koszty, czyli masz mniejszy dochód,
    czyli mniejszy podatek.