  • 1. Data: 2005-12-06 17:44:17
    Temat: Kontrakt managerski po 04-2004
    Od: "IGOR" <i...@v...pl>

    Witam,
    mam następujące pytanie, po przeczytaniu większości postów dotyczących
    zakresu i sposobów zawierania KM (po zmienie w kwietniu 2004) poszukuję
    wzorca zakresu lub gotowych wzorów KM. Czy ktoś wie gdzie mozna takowe ew.
    znaleźć?
    Pzdr
    IGOR

  • 2. Data: 2005-12-07 22:37:14
    Temat: Re: Kontrakt managerski po 04-2004
    Od: "SG" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "IGOR" <i...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wzorca zakresu lub gotowych wzorów KM. Czy ktoś wie gdzie mozna takowe ew.

    spróbuj http://www.e-prawnicy.pl - widziałem tam wzór umowy
    o zarządzaniu spółką)

    Pozdrawiam,
    Sławek