  • 1. Data: 2006-07-31 10:21:27
    Temat: 7% VAT na oprogramowanie ??
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Znalazlem krotka interpretacje US z Rzeszowa z 2005 , mowiaca o tym, ze
    uslugi polegajace na wykonywaniu oprogramowania komputerowego podlegaja
    opodatkowaniu stawka 7 %. Czy moze ktos sie do tego ustosunkowac ?
    Faktycznie tak jest ??

    Fantom

  • 2. Data: 2006-07-31 10:42:59
    Temat: Re: 7% VAT na oprogramowanie ??
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 31-07-2006 o 12:21:27 Fantom <s...@s...poczta.onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > uslugi polegajace na wykonywaniu oprogramowania komputerowego podlegaja
    > opodatkowaniu stawka 7 %. Czy moze ktos sie do tego ustosunkowac ?

    To chyba był szczególny przypadek - przeczytaj dokładnie tą interpretację

  • 3. Data: 2006-07-31 12:55:22
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > To chyba był szczególny przypadek - przeczytaj dokładnie tą interpretację

    No mam tylko tyle ile na stronie www.vat.pl
    Gdzie moge znalezc ja dokaldniej ?

    Fantom

  • 4. Data: 2006-07-31 14:19:41
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 31-07-2006 o 14:55:22 Fantom <s...@s...poczta.onet.pl>
    napisał:

    > No mam tylko tyle ile na stronie www.vat.pl
    > Gdzie moge znalezc ja dokaldniej ?
    >
    > Fantom

    Ja się dokładnie nie orientuję ale pamiętam że sam miałem ten problem
    (pozostał w swerze teorii więc dlatego nie pomogę).
    Chodziło o coś takiego, że musiałbyś być 'artystą' i wytwarzać
    oprogramowanie całkowicie samodzielnie.
    Mogę się mylić i tylko sygnalizuję ew. problem.

  • 5. Data: 2006-07-31 18:23:57
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 31 Jul 2006 12:21:27 +0200, "Fantom"
    <s...@s...poczta.onet.pl> wrote:

    >Znalazlem krotka interpretacje US z Rzeszowa z 2005 , mowiaca o tym, ze
    >uslugi polegajace na wykonywaniu oprogramowania komputerowego podlegaja
    >opodatkowaniu stawka 7 %. Czy moze ktos sie do tego ustosunkowac ?
    Dla przykladu zgodnie z pkt 130 - 3) załącznika nr 3 do Ustawy z dnia
    11 marca 2004 o podatku od towarów i usług. Ale to przypadek
    szczegolny :)

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl