  • 1. Data: 2002-02-23 13:18:30
    Temat: A czy mozna nie placic podatkow?
    Od: "John Doe" <J...@d...com>

    Witam!

    Mam pytanko, czy ktos z szanownych grupowiczow zakladal,/zalozy firme w
    jakims raju podatkowym (np. Cypr)? I moglby sie podzielic doswiadczeniami?

    Pozdrawiam
    Tomek

    PS. Nie interesuje mnie zadne posrednictwo w stylu JG OFFSHORE PARTNERS

  • 2. Data: 2002-02-26 21:45:51
    Temat: Re: A czy mozna nie placic podatkow?
    Od: "Carlosky" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Doe" <J...@d...com> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Mam pytanko, czy ktos z szanownych grupowiczow zakladal,/zalozy firme w
    > jakims raju podatkowym (np. Cypr)? I moglby sie podzielic doswiadczeniami?

    W raju podatkowym zaklada sie firmy ktore sluza do produkcji kosztow dla
    firm zarejestrowanych w Polsce,
    lipna wysoka faktura znacznie pomniejsza przychod i bardziej oplaca sie
    zaplacic 4% podatku tam niz 40% u nas,
    niegdys wykorzystywalo sie je takze do j.v. ktore bylu zwolnione od
    placenia podatku w PL.
    jesli masz firme zarejestrowana w tzw raju podatkowym i chesz prowadzic
    intersy w PL to musisz miec przedstawicelstwo w naszym kraju dzialajace w
    oparciu o nasze przepisy, takze podatkowe.

    pozdrawiam,
    carlosky
    Skydive & Altitude & FreeFly