  • 1. Data: 2002-02-22 15:12:20
    Temat: US zakwestionowal PIT 37 -pomocy!!
    Od: Przemo <m...@p...onet.pl>

    US zakwestionowal moje rozliczenie Pit 37 wspolnie z zoną.
    Sprawa dotyczy odpisu z tytulu zakupu komputera zwiazanego z praca
    etatowa zony. Rozliczylem komputer wykorzystujac caly mozliwy odpis na
    ten rok.
    I tutaj urzedniczka kazala obnizyc odpis na komputer do wysokosci
    zaliczki na podatek placonej przez zone.
    Nie przemawialo do US ze odpis rozliczylem zgodnie z opisem na druku PIT
    37 od naszych wspólnych zaliczek.(Na pit O nie ma informacji ze odpis nie
    moze byc wiekszy niz zaliczka wplacona przez zone)
    Urzedniczka nie byla w stanie pokazac gdzie moge przeczytac o takiej
    interpretacji jaka zastosowal US. Ewentualnie zapraszala do NSA.
    A tak przy okazji zakwestionowala mi rolety wedlug US moga byc tylko
    antywlamaniowe.
    Czy moze ktos mial podobny problem. Caly czas uwazam ze to
    nadinterpretacja US

  • 2. Data: 2002-02-22 17:50:38
    Temat: Re: US zakwestionowal PIT 37 -pomocy!!
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Przemo" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Urzedniczka nie byla w stanie pokazac gdzie moge przeczytac o takiej
    > interpretacji jaka zastosowal US. Ewentualnie zapraszala do NSA.

    A jak "zakwestionowala" ?

    Zadzwonila i zaproponowala by pan "poprawil" ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-02-22 20:53:17
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    Boguslaw Szostak napisał(a):

    > A jak "zakwestionowala" ?
    > Zadzwonila i zaproponowala by pan "poprawil" ?

    Powinna sama poprawić, tak, żeby było dobrze zrobione i dać podatnikowi do
    przepisania na czysto.

    Pozdrawiam,
    --
    Kaja

  • 4. Data: 2002-02-22 22:12:48
    Od: "Kiciek" <m...@d...pl>

    Użytkownik "Przemo" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > US zakwestionowal moje rozliczenie Pit 37 wspolnie z zoną.

    A dostales jakies wezwanie/pismo - czy to tak w okienku/na telefon
    powiedzieli ?

    Pozdrawiam
    Kiciek

  • 5. Data: 2002-02-22 23:06:58
    Od: Przemo <m...@p...onet.pl>

    In article <3...@n...vogel.pl>, m...@d...pl says...

    > Użytkownik "Przemo" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A dostales jakies wezwanie/pismo - czy to tak w okienku/na telefon
> [...]
    Tak, dostalem wezwanie celem zlozenie wyjasnien w zwiazku z blednie
    wypelnionym Pitem.
    Mam zrobic korekte.

  • 6. Data: 2002-02-23 09:04:58
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    > In article <3...@n...vogel.pl>, m...@d...pl says...

    > Tak, dostalem wezwanie celem zlozenie wyjasnien w zwiazku z blednie
    > wypelnionym Pitem.
    > Mam zrobic korekte.

    To dalej nie wyjasnia sprawy.

    Mnie tez kiedys Mila Pani wezwala do wyjasnienia pita.
    porozmawialismy i po krotkiej rozmowie uzgodnilismy ze pit jest wypelniony
    dobrze.
    Ale tam sprawa byla prosta, Pani sugerowala blad w obliczeniach - a ktos w
    US sie pomylil.

    Innym razem ja sie pomylilem i tez sobie wyjasnilismy.

    Wiec osobiscie mam doswiadczenia tylko z bledami rachunkowymi
    (US pomylil sie w liczeniu, innym razem ja z zestawienia ktore sobie robie
    "na caly rok"
    przepisalem nie ta dana co trzeba).

    Wiec pytanie. Czy pani powiedziala tylko "jest zle - prosze poprawic"?

    Boguslaw

  • 7. Data: 2002-02-23 18:46:44
    Od: <e...@p...onet.pl>

    > "Przemo" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    Ciach !
    Proponuję nie przejmować się, NSA jest dla ludzi i najczęściej US tam " daje
    ciała "
    "złodziej podatków "