  • 1. Data: 2005-03-01 13:11:50
    Temat: AKcyza a wymeldowanie
    Od: "krzaku" <k...@p...onet.pl>

    Czy data wymeldowania ma jakis wplyw na zaplate Akcyzy ???

    Dzieki za odp . pozdrawiam wszystkich

  • 2. Data: 2005-03-01 13:31:43
    Temat: Re: AKcyza a wymeldowanie
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@p...onet.pl> napisal(a):
    > Czy data wymeldowania ma jakis wplyw na zaplate Akcyzy ???

    Nie.
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2005-03-01 18:01:17
    Od: "x-pax" <k...@w...pl>

    Tak Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:d01qrv$sv7$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2005-03-01 23:03:05
    Od: "krzaku" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "x-pax" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    > wiadomości news:d01qrv$sv7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czy to znaczy ze np niemiec mogl wymeldowac to auto wczesniej w swoim
    kraju,a sprzedac mogl kilka miesiecy pozniej?

  • 5. Data: 2005-03-02 21:11:28
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@p...onet.pl> napisal(a):

    > kraju,a sprzedac mogl kilka miesiecy pozniej?

    Dokładnie, 3/4 sprzedawanych aut jest już dawno wymeldowanych. Sam
    kupiłem takie wymeldowane (żeby nie płacić ubezpieczeń, przeglądów itp).
    --
    Samotnik