  • 1. Data: 2006-03-20 19:13:04
    Temat: Akcje po roku...
    Od: j...@u...wp.pl (Jacek Grotnik)

    Witam,

    W temacie podatku od akcji posiadanych przez dluzej niz rok:

    Czy koszty związane z zakupem akcji, prowadzeniem rachunku w biurze
    maklerskim, odsetek od kredytu, oplat za konto odlicza sie dopiero w
    roku zbycia akcji, czy moze corocznie?

    Czy zbycie akcji pozwoli na odliczenie wszystkich poniesionych kosztow
    na przestrzeni wielu lat czy tylko kosztow poniesionych w roku zbycia
    akcji?

    Czy biuro maklerskie powinno wystawic odpowiedni PIT z poniesionymi
    kosztami i zyskami z akcji i czy bedzie on obejmowal rozliczenie
    jedynie za rok w ktorym zbyto akcje?

    Dziekuje za wszelki odzew.

    ---
    Jacek Grotnik
    jgrotnik@usun_to.wp.pl

  • 2. Data: 2006-03-21 07:28:21
    Temat: Re: Akcje po roku...
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Jacek Grotnik wrote:

> [...]
    >
    > Czy biuro maklerskie powinno wystawic odpowiedni PIT z poniesionymi
    > kosztami i zyskami z akcji i czy bedzie on obejmowal rozliczenie

    Przeczytaj dyskusję pod:
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=7
    44338&t=744338&sr=dd&pn=37

    Ja nie potrafię do tego nic nowego dodać