  • 1. Data: 2006-03-20 14:15:10
    Temat: [może słabo szukałem] Co można robić na karcie podatkowej
    Od: RB <t...@t...test.pl>

    Wiem że US ma jakieś tabelki w których jest wyszczególnione co można
    robić na karcie podatkowej i ile się płaci podatku. Czy ktoś wie gdzie
    znajdę takie informacje?

  • 2. Data: 2006-03-20 15:48:58
    Od: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl>

    RB napisał(a):

    > Wiem że US ma jakieś tabelki w których jest wyszczególnione co można
    > robić na karcie podatkowej i ile się płaci podatku. Czy ktoś wie gdzie
    > znajdę takie informacje?

    Ustawa z dnia 20.11.1998 r. o zryczałtowanym podatku dochodowym od
    niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne z późn. zmianami

    art.23 i następne oraz załącznik nr 3

    Dostępne np. tutaj:
    http://www.gofin.pl/p_a.php?id_punkt=36&id_temat_htm
    l=28341