  • 1. Data: 2009-02-27 10:49:43
    Temat: Akcje wycofane z obrotu a rozliczenie podatku ("strata"?)
    Od: i1 <indyk1@.o2.pl.pl>

    W 2007r kupiłem akcje, które w 2008r zostały wycofane z obrotu po
    ogłoszeniu upadłości (i "zniknęły" z mojego konta. Nie sprzedałem ich.
    Czy można (i jak) rozliczyć tak zanotowaną stratę? Czy należy czekać
    (żądać) na jakiś
    dokument (PIT-x) z biura maklerskiego?

  • 2. Data: 2009-02-27 11:15:42
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 11:49:43 +0100, i1 napisał(a):

> [...]
    > ogłoszeniu upadłości (i "zniknęły" z mojego konta. Nie sprzedałem ich.
    > Czy można (i jak) rozliczyć tak zanotowaną stratę? Czy należy czekać

    Był kiedyś artukuł w "Rzeczypospolitej", w którym podano, że takiej
    starty nie można rozliczyć. Nie przytoczę (bo nie pamiętam) argumentacji.