  • 1. Data: 2003-10-27 19:23:15
    Temat: Akcyza
    Od: "Rafi" <r...@o...pl>

    Mam pytanie czy istnieje mozliwosc zwrotu podatku akcyzowego.
    Działalnosc zwiazana z zakupem i sprzedaza samochodow.

  • 2. Data: 2003-10-27 20:38:42
    Temat: Re: Akcyza
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > Mam pytanie czy istnieje mozliwosc zwrotu podatku akcyzowego.

    za malo danych.
    jesli podatek zostal przez pomylke lub nieslusznie zaplacony to oczywiscie
    jest szansa

    vladi

  • 3. Data: 2003-10-27 20:49:42
    Od: "Rafi" <r...@o...pl>

    > za malo danych.
    > jesli podatek zostal przez pomylke lub nieslusznie zaplacony to
    oczywiscie
    > jest szansa

    Podatek naliczony z akcyzy wystapil z 2 lata wczesniej, natomiast nie
    nastapil podatek nalezny, w ten sposob mam podatek naliczony ktory
    chcialabym odzyskac. Czy istnieje taka mozliwosc.