  • 1. Data: 2003-10-27 16:36:53
    Temat: Re: usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Oct 2003, Andrzej wrote:

    >+ Drogi ktp! Podane przez Ciebie długie adresy sejmowych stron
    >+ internetowych nie wchodzą./?/ Czy na poczatku podanych przez Ciebie
    >+ adresóu jest słowo.: fsip czy może ksip lub samo sip.-trudno odczytać-

    isip. Dokładniej:
    isip.sejm.gov.pl
    Aczkolwiek zostałem kiedyś lekko napomniany :) za używanie (zresztą
    poleconego przez innego grupowicza :)) tinyUrl, proponuję
    zapodawanie tinyUrl *i* "full" - kilkanaście bajtów "tiny"
    każdy ścierpi, a wilk będzie systy i owca cała.

    Przykładowo z listu KTP:
    http://tinyurl.com/srrw
    ...daje full:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd41
    2563d20069fee3/f26ec8b0348d6e4cc1256c0f003a4d98/$FIL
    E/D20021022.pdf

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 2. Data: 2003-10-27 18:26:44
    Temat: usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych
    Od: "Paweł" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam takie pytanie:
    czy prowadząc działalność gospodarczą przez okres dwóch lat, samodzielnie
    rozliczając się z US i ZUS (kpir i wszystkie ewidencje
    prowadzone samodzielnie bez pomocy Biura Rachunkowego od samego początku
    prowadzenia działalności) mogę starać się o certyfikat księgowego
    w rozporządzeniu jest napisane "umowa o pracę lub inna cywilnoprawna", czy
    działalnośc gospodarczą można zaliczyć jako np. okres na umowie o pracę?
    Czy też może trzeba się starać o dodatkowe zajęcie w kierunku księgowość?
    Chodzi o rozszerzenie zakresu prowadzonej działalności gospodarczej
    o usługi w zakresie księgowości i kadr.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2003-10-27 21:40:51
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "Paweł" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > Czy też może trzeba się starać o dodatkowe zajęcie w kierunku księgowość?
    > Chodzi o rozszerzenie zakresu prowadzonej działalności gospodarczej

    patrz:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd41
    2563d20069fee3/f26ec8b0348d6e4cc1256c0f003a4d98/$FIL
    E/D20021022.pdf

    oraz:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd41
    2563d20069fee3/d6daddb648e7c4a1c12566720029646f/$FIL
    E/D19960475Lj.pdf

    (każdy z odnośników trzeba zapisać w jednej linii)
    hint: ZTCW do prowadzenia kadr, naliczania płac i rozliczeń zus nie są
    wymagane żadne certyfikaty
    pozdr
    KTP

  • 4. Data: 2003-10-28 08:04:15
    Temat: Odp: usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych
    Od: "Renata M" <r...@a...com.pl>

    Użytkownik Paweł <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:p...@p...onet.p
    l...
> [...]
    > Czy też może trzeba się starać o dodatkowe zajęcie w kierunku księgowość?
    > Chodzi o rozszerzenie zakresu prowadzonej działalności gospodarczej

    -Kwestie uprawnień do usługowego prowadzenia ksiag rachunkowych reguluje
    przepis rozporzadzenia ministra finansów z dnia 18 lipca 2002r. w sprawie
    uprawnień do usł. prow. ksiąg rachunkowych / Dz. U.nr 120,poz. 1022/
    Z tego co wiem prowdzenie kpir nie jest praktyką do zaliczenia uprawnień do
    prowadzenia ksiąg.
    Pozdrawiam Renia

  • 5. Data: 2003-10-28 22:08:57
    Od: Andrzej<a...@p...pl>

    Drogi ktp! Podane przez Ciebie długie adresy sejmowych stron
    internetowych nie wchodzą./?/ Czy na poczatku podanych przez Ciebie
    adresóu jest słowo.: fsip czy może ksip lub samo sip.-trudno odczytać-
    dzieki za odpowiedż

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2003-11-28 07:39:04
    Od: Ojej<h...@t...pl>

    D.G. nie jest tym samym.
    Widziałeś kiedyś pytania z testu ? Zapewniam że ciężkie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info