  • 1. Data: 2003-10-27 16:38:35
    Temat: Re: krus a hodowla kotow
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Oct 2003, Oberfeldkurat wrote:

    >+ | Pytanie czy moge podlegać ubezpieczeniom w KRUSie będąc hodowcą kotów
    >+ | rasowych????
    >+
    >+ Jeszcze tak.

    Może nie zdążyć ;)
    AFAIK trzeba *najpierw* przez rok "być rolnikiem" *i* nie mieć
    innego (znaczy: podpadającego pod ZUS) dochodu.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 2. Data: 2003-10-28 22:09:07
    Temat: krus a hodowla kotow
    Od: "skip" <k...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich

    Pytanie czy moge podlegać ubezpieczeniom w KRUSie będąc hodowcą kotów
    rasowych????
    wczoraj troche oleju do glowy nabrałem ;-))

    pozdr
    skip

  • 3. Data: 2003-10-28 22:27:15
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | Pytanie czy moge podlegać ubezpieczeniom w KRUSie będąc hodowcą kotów
    | rasowych????

    Jeszcze tak.

    Andrzej K.

  • 4. Data: 2003-10-28 22:33:20
    Od: "FXD.01001" <a...@w...pl>

    Oberfeldkurat wrote:

    > Jeszcze tak.

    pewnie niedlugo i UWAGA formalnie wczesniej nie mozesz miec dzialalnosci
    gospodarczej (firma)

    --
    FXD.01001
    o maila pytaj mnie na grupie

  • 5. Data: 2003-10-29 00:13:54
    Od: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl>

    W artykule P...@k...portezjan.z
    abrze.pl,
    niejaki(a): Gotfryd Smolik news z adresu <s...@s...com.pl>
    napisał(a):
    > On Tue, 28 Oct 2003, Oberfeldkurat wrote:
    Popraw sobie zegar bo ma spore opóźnienie ;))

    POZDR.
    K.K