  • 1. Data: 2012-08-29 22:07:43
    Temat: Amber Gold
    Od: socjolog <l...@g...pl>

    Może w końcu ktoś oświeci mnie - jaki ustrój panuje w Polsce? W jakim kraju kamienuje
    się ludzi bez jawnego procesu? W jakich reżimach zamyka się na wieki ludzi w
    koloniach karnych, w dożywotnich obozach pracy - za niewinność? Gdzie mnoży się
    wyroki i grzywny za urojone przewinienia nie wtajemniczając w nie skazanego? Gdzie
    niszczy się całe rodziny nie dając chlebodawcy możliwości do obrony?

    http://030267.salon24.pl/443495,amber-gold

  • 2. Data: 2012-08-29 22:17:32
    Temat: Re: Amber Gold
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello socjolog,

    Wednesday, August 29, 2012, 10:07:43 PM, you wrote:

    [..........]

    tylko co to ma wspólnego z Amber Gold?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2012-08-29 22:22:05
    Od: spp <s...@o...pl>

    > tylko co to ma wspólnego z Amber Gold?

    Nic - to zwykły troll.

    --
    spp

  • 4. Data: 2012-08-29 22:43:59
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-08-29 22:22, spp pisze:
    > Nic - to zwykły troll.
    Po czym stwierdzasz?
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2012-08-29 22:45:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    socjolog wrote:
> [...]
    niszczy się całe rodziny nie dając chlebodawcy możliwości do obrony?

    nie socjolog tylko psychiatra i nie udzielac porad tylko isc.

  • 6. Data: 2012-08-29 23:57:06
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-29 22:07, socjolog pisze:
> [...]
    niszczy się całe rodziny nie dając chlebodawcy możliwości do obrony?

    Dlaczego szmato wyłazisz z KFa ?

    Won popier****ńcu. PLONK.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 7. Data: 2012-08-30 06:22:00
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2012-08-29 22:43, Krzysztof 45 pisze:

    > Po czym stwierdzasz?

    Parę lat w usenecie siedzę. :)

    --
    spp

  • 8. Data: 2012-08-30 08:44:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Hello socjolog,
    >
    > Wednesday, August 29, 2012, 10:07:43 PM, you wrote:

    > tylko co to ma wspólnego z Amber Gold?

    To ten pojeb, bokun czy jak mu tam... Nie karm!