  • 1. Data: 2003-11-06 12:52:38
    Temat: Amortyzacja
    Od: "Michał Durka" <m...@w...szczecin.pl>

    Mam pytanie jak liczy sie amortyzacje sprzętu komputerowego!
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-06 17:04:24
    Temat: Re: Amortyzacja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Nov 2003, Michał Durka wrote:

    >+ Mam pytanie jak liczy sie amortyzacje sprzętu komputerowego!

    Właśnie się zastanawiałem czy nie zadać pytania w takiej
    formie że można w zęby oberwać ;) ?
    Ty myślisz że jak, że my wiemy co masz na myśli i jakie
    są warunki początkowe ?
    Mamy założyć że jesteś na pełnej księgowości, interesuje
    cię amortyzacja księgowa (a nie podatkowa[1]), sprzęt
    kosztuje 3498 zł (ale bez kabelka zasilającego :>), urzędujesz
    w miejscowości ujętej w wykazie tych "w których stosuje
    się specjalne....", ale ciebie nie interesuje max. szybka
    amortyzacja - tylko żeby max. przypadło w przyszłym
    roku ?
    ;)
    A, i bez urazy poproszę: chodzi o fakty, nie formę ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)
    (...ostatnio jak zapodał link do googla z listą szczegółów
    to został podsumowany :) Pozostaje proponować szukania
    hasła "wróżka wróżki" :))
    [1] nie tłumaczyć mi że czasami może być taka sama ! :)
    Usiłuję od pytającego wycisnąć czego chce...