  • 1. Data: 2007-05-21 05:59:58
    Temat: Amortyzacja samochodu wykupionego z lesingu?
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    Witam

    Wlasnie wykupilem za kwote 3700netto samochod z lesingu operacyjnego.
    Poniewaz zakup nastapil jeszcze przed 01.05.2004 - odliczylem 100% VAT
    (oczywiscie rejestrowalem umowe w US)

    Zamierzam uzywac samochodu jeszcze 2-3 lata, wiec niestety czeka mnie
    amortyzacja.
    Teraz pytanko. Czy mam mozliwosc zastosowania stawki amortyzacyjnej 40%
    zamiast 20% z tytulu iz samochod jest uzywany?
    Potrafie udowodnic iz byl uzywany przez cale 3 lata, takze wymog 6 miesiecy
    tez jest spelniony.
    Samochod jest osobowy, zarejestrowany jako osobowo-ciezarowy.

    Dzieki za ew. sugestie.
    Maciej Przybos