  • 1. Data: 2003-03-25 10:56:14
    Temat: Aport Vat ponownie
    Od: "Jerry" <j...@w...pl>

    Witam Was serdecznie.
    Bardzo proszę o odpowiedź.
    Ponownie zadaje pytanie:
    Czy należy naliczać podatek VAT od sprzedaży składnika majątku trwałego
    wprowadzonego uprzednio aportem do spółki prawa handlowego (z o.o.) przez
    osobę fizyczną - udziałowca?
    Proszę o podstawę prawną.
    Dzięki
    Pozdrawiam
    Jerry

  • 2. Data: 2003-03-25 12:05:59
    Temat: Re: Aport Vat ponownie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Mar 2003, Jerry wrote:
    [...]
    >+ Ponownie zadaje pytanie:

    A cytat z ustawy ci się nie spodobał ? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-03-25 14:17:23
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > On Tue, 25 Mar 2003, Jerry wrote:
    > [...]
    >

    > A cytat z ustawy ci się nie spodobał ? ;)

    Gotfrydzie, nie było uwertury przed i dzieci w strojach ludowych po,
    więc cytat nie był przekonywujący :-)

    Musisz sie lepiej postarac następnym razem :-)
    Naród sie teraz wymagający zrobił. :->

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-03-25 18:03:48
    Od: "Jerry" <j...@w...pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
    > On Tue, 25 Mar 2003, Jerry wrote:
    > [...]
    >
    > A cytat z ustawy ci się nie spodobał ? ;)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Sympatycznie dziękuję. Dodam, iż najwyraźniej mam bardzo opóźnioną skrzynkę,
    bo gdy skopiowałem pytanie jeszcze nie widziałem odpowiedzi. Jestem bardzo
    wdzięczny za ten cytat.
    Potrzeba była nagła, bo dzisiaj trochę handlowałem i jednak się zwolniłem z
    VAT (stawka ZW).

    Dopowiem, że nie musisz się starać następnym razem. To już było świetne. Nie
    wyobrażam sobie, aby mogło być lepiej. A narodu i jego wymagań do tego nie
    mieszajmy.

    Pozdrawiam bardzo Ciebie oraz Maddy.
    Jerry