  • 1. Data: 2003-03-25 08:37:14
    Temat: Na jakiej podstawie prowizje dla kontrolerów US
    Od: "Aseta.pl" <a...@a...pl>

    Witam grupowiczów

    Na jakiej podstawie prawnej naliczane są prowizje dla kontrolerów Urzedów
    Skarbowych w Polsce?

    Włodek

  • 2. Data: 2003-03-25 17:49:29
    Od: "bobek" <b...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Aseta.pl" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Witam grupowiczów
    >
    > Na jakiej podstawie prawnej naliczane są prowizje dla kontrolerów Urzedów
    > Skarbowych w Polsce?
    >
    > Włodek

    prowizje od czego?

  • 3. Data: 2003-03-25 21:27:31
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "bobek" <b...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Aseta.pl" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    Urzedów

    > prowizje od czego?

    W kontekscie ostatnich wydarzen medialnych zapewne "co łaska" :-)

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 4. Data: 2003-03-25 22:01:03
    Od: "kornishon" <k...@k...pl>

    > Urzedów
    Nie ma czegoś takiego.

  • 5. Data: 2003-03-26 06:45:49
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kornishon" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    > kontrolerów
    > Nie ma czegoś takiego.

    Re: Oczywiście, że nie ma prowizji. To nazywa się jakoś inaczej : premie
    wynikowe, czy też nagrody. Przed 2-3 laty była to druga pensja. Teraz ponoć
    jest znacznie gorzej (dla urzędników). Informacja pochodzi od kontrolera
    skarbowego, który oczywiście mógł kłamać, a więc informacja nie jest
    wiarygodna. Zapewne kłamał też twierdząc, że ew. uchylenie decyzji nie
    powoduje konieczności zwrotu premionagrody :-)))
    AR
    AR

  • 6. Data: 2003-03-26 15:49:54
    Od: "kornishon" <k...@k...pl>

> [...]
    > wiarygodna. Zapewne kłamał też twierdząc, że ew. uchylenie
    decyzji nie
    > powoduje konieczności zwrotu premionagrody :-)))
    Jak rozumiem premie istnieją tylko w aparacie skarbowym? Zgroza.

  • 7. Data: 2003-04-04 21:18:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Mar 2003, kornishon wrote:

> [...]
    >+ > powoduje konieczności zwrotu premionagrody :-)))
    >+ Jak rozumiem premie istnieją tylko w aparacie skarbowym? Zgroza.

    Jak rozumiem powszechnie daje się premie za "prawie udane"
    prace ? Przecież to jest klasyczny wic: "Antek, oprzij sie o ta
    ściana co sie nie obuli, jo leca po piniondze !".
    Sprawa była dość głośna po sławetnym "wyroku Chipa", ale cóż...
    Jakbyś nie zauważył - chodzi o to, że jeśli zostaniesz postawiony
    w stan oskarżenia o zaniżenie zobowiązania podatkowego to
    "stawiający cię" dostaje premię. OK. Ale jeśli ty koniec końców
    sprawę przed sądem wygrasz - to premia zostawała ! Bo była przyznawana
    *przed* zakończeniem sprawy, przecież "podatek już ściągnięto" :>
    (w myśl prawa podatkowego - najpierw płacisz, później się sądzisz !).
    I my (tj. reszta podatników) składała się na twoje koszta
    sądowe, zwrot odsetek (bo kwota wpłaty była twoja) i premię dla
    kontrolera (no bo nie z twojej wygranej przecież poszła).
    BTW: Nie wiem czy nadal tak jest. Możliwe że nikt nie zmienił.

    pzdr, Gotfryd