  • 1. Data: 2002-03-23 06:02:27
    Temat: BARDZO PILNE!
    Od: "Bartek99" <b...@i...net.pl>

    Witam szanownych gropowiczów!
    Mam problem czy ktoś mógłby mi pomóc w odpowiedzeniu na pytania...
    1. Proponowane zmiany w KODEKSIE Pracy
    2. Dokonać analizy przyczyn reklamacji poczty w celu poprawny jakości pracy
    placówek pocztowych.
    Bardzo prosze o pomoc mam problem z tymi pytaniami...
    Za pomoc będę bardzo wdzieczny...
    Prosze o SZYBKĄ Odp. z góry dziekuje
    Pozdrawiam
    Bartek - b...@i...net.pl
    tel. 504-138-279

  • 2. Data: 2002-03-23 20:43:45
    Temat: Re: BARDZO PILNE!
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

> [...]
    > 1. Proponowane zmiany w KODEKSIE Pracy
    > 2. Dokonać analizy przyczyn reklamacji poczty w celu poprawny jakości
    Może coś jeszcze na temat? Na przykład ocena skuteczności leczenia
    stomatologicznego?
    Pozdrawiam
    Krzysztof