  • 1. Data: 2002-03-23 00:11:04
    Temat: nie dostane pitu !!!!!
    Od: "kuba" <n...@k...net>

    witam

    na poczatku tego roku, wykonalem zlecenie dla pewnej firmy. nieduze, na jakies 500 zl
    na umowe o dzielo.
    do tej pory zgromadzilem juz wszystkie pity od firm dla ktorych wykonywalem rozne
    zlecenia, oprocz tej jednej.
    i tu jest problem bo chyba go juz nie dostane, poniewaz tej firmy juz nie ma. nie
    wiem co dokladnie sie stalo, ale nie ma jej w
    siedzibie, strona www pusta, telefony sa gluche.
    co mam robic wypelniajac pit? mam wpisac tamten dochod? nie wpisywac? tak prawde
    mowiac nie jestem do konca pewien czy to bylo rowno
    500 zl, nie pamietam tez dokladnie, ale moze to byla umowa zlecenie.
    co sie powinno zrobic w takiej sytuacji

    t.i.a
    kuba

  • 2. Data: 2002-03-23 12:32:51
    Temat: Re: nie dostane pitu !!!!!
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Sat, 23 Mar 2002 01:11:04 +0100, "kuba"
    <n...@k...net> napisałbył:

    >co mam robic wypelniajac pit? mam wpisac tamten dochod? nie wpisywac? tak prawde
    mowiac nie jestem do konca pewien czy to bylo rowno
    >500 zl, nie pamietam tez dokladnie, ale moze to byla umowa zlecenie.

    A gdzie masz tą umowę? A rachunek do niej?

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2002-03-25 07:53:38
    Od: "radar" <1...@w...pl>

    Jak sam napisales na poczatku tego roku czyli chyba 2002, wykonales
    usluge...
    Nie wiem czy dobrze zrozumialem....chcesz ten dochod rozliczyc w rozliczeniu
    (maslo maslane ) za 2001 r? Chyba masz na to jeszcze caly rok.