  • 1. Data: 2004-09-27 19:52:40
    Temat: BTW - EST, WP i amortyzacja jednorazowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Tu:
    http://prawo.hoga.pl/_default_full.asp?strona=&id=29
    70&pg=2
    ...jest wyrok NSA dla "drukarek podpinanych do różnych urządzeń"
    i dedukcja że wtedy to NIE jest zestaw. Na wypadek jak dyskusja
    na nowo się pojawi można zapodać :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 2. Data: 2004-09-27 21:17:42
    Temat: Re: BTW - EST, WP i amortyzacja jednorazowa
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

    Monday, September 27, 2004, 9:52:40 PM, you wrote:

> [...]
    > ...jest wyrok NSA dla "drukarek podpinanych do różnych urządzeń"
    > i dedukcja że wtedy to NIE jest zestaw. Na wypadek jak dyskusja

    Fajnie... Wyrok sprzed 3 lat a UKSy dalej szarpią o drukarki...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2004-09-30 09:56:36
    Od: "druciak" <t...@x...onet.pl>

> [...]
    > ...jest wyrok NSA dla "drukarek podpinanych do różnych urządzeń"
    > i dedukcja że wtedy to NIE jest zestaw. Na wypadek jak dyskusja
    Czyli jeśli kupiłem urządzenie wielofunkcyjne
    (drukarka/skaner/faks/kopiarka)
    to spokojnie mogę wpisać jako oddzielny ST, a nie część składowa komputera
    powiększająca jego wartość początkowa ?
    Pozdrawiam,
    --
    K.G.

  • 4. Data: 2004-09-30 12:33:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Sep 2004, druciak wrote:
    [...]
    >+ Czyli jeśli kupiłem urządzenie wielofunkcyjne
    >+ (drukarka/skaner/faks/kopiarka)
    >+ to spokojnie mogę wpisać jako oddzielny ST

    Nie tak "spokojnie"... omawiany podatnik kupił 3 drukarki
    i 5 pecetów - jest IMHO dość wyraźny wykład że dopiero
    brak "przywiązania" jest podstawą do takiego założenia.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)