  • 1. Data: 2006-01-10 13:31:57
    Temat: BUDOWA DOMU - ODSETKI O KREDYTU PO SLUBIE.
    Od: "Piotr" <pjj1"usun_to"@polbox.pl>

    Witam Forumowiczow.

    Prosze o pomoc w wyjasnieniu nastepujacej sprawy:
    Budujemy z narzeczona dom i na ten cel wzielismy wspolnie kredyt hipoteczny.
    Ja juz w przeszlosci skorzystalem z tzw duzej ulgi budowlanej.
    Narzeczona nie, wiec w zwiazku z tym odlicza swoja czesc odsetek.

    Jak jej sytuacja bedzie wygladac po slubie- czy bedzie mogla nadal odliczac
    swoja czesc odsetkowa?
    (Bo nie sadze aby moja sytuacja sie zmienila w tym wzgledzie : ))