  • 1. Data: 2006-01-10 14:04:35
    Temat: Podatek 0% a ZW
    Od: "ati" <g...@o...pl>

    Witajcie

    Prosze mi powiedizec tak najbardziej zrozumiale,jaka jest dla mnie roznica
    (dla kupujacego) czy dostane fakture zakupowa ze stawka ZW czy 0% (oprocz
    tego ze w innych pozycjach KPIR sie to wpisuje)

    ati

  • 2. Data: 2006-01-10 14:06:28
    Temat: Re: Podatek 0% a ZW
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    ati wrote:

    > Prosze mi powiedizec tak najbardziej zrozumiale,jaka jest dla mnie
    > roznica (dla kupujacego) czy dostane fakture zakupowa ze stawka ZW czy
    > 0% (oprocz tego ze w innych pozycjach KPIR sie to wpisuje)

    W KPiR akurat wpisuje się tak samo.
    W praktyce różnica istnieje tylko dla sprzedawcy

  • 3. Data: 2006-01-10 14:08:27
    Od: "ati" <g...@o...pl>

    Przepraszam chodzilo mi oczywiscie o pozycje w rejestrze VAT a nie KPIR

    ati

  • 4. Data: 2006-01-10 23:12:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Jan 2006, ati wrote:

    > Przepraszam chodzilo mi oczywiscie o pozycje w rejestrze VAT a nie KPIR

    Do rejestru VAT wpisuje się (trzeba wpisywać) to co ci będzie
    POTRZEBNE do wypełnienia deklaracji.
    My nie mamy pojęcia jak rozliczasz VAT...
    Być może ani "zw" ani "0%" nie są potrzebne. Ja np. nie wpisuję - ale
    dajmy na to proporcji zakupów nie rozliczam ani do niczego innego
    mi ich nie trzeba.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)