  • 1. Data: 2006-11-27 09:44:51
    Temat: Banalne pytanie o przechodzenie kosztow na kolejny rok
    Od: "QQQQ" <q...@w...pl>

    Czy dobrze rozumiem, ze skoro mam teraz 2000 nadplaty dochodowego (bo mam strate) i
    500 zl nadwyzki VAT-u, to 1 stycznia to wszystko mi sie wyzeruje, wiec jak chce z
    tego skorzystac, to musialbym teraz zarobic z 10 000, a zysk polegalby na tym, ze nie
    placilbym juz od tego podatku (place 19%)?

    Czyli wszelkie kolejne zakupy na firme lepiej odlozyc na poczatek roku?
    Przepraszam, ale to sa dla mnie wszystko nowosci i oczytalem sie tak duzo, ze
    wszystko mi sie miesza.

  • 2. Data: 2006-11-27 09:48:34
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 27-11-2006 o 10:44:51 QQQQ <q...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Czyli wszelkie kolejne zakupy na firme lepiej odlozyc na poczatek roku?
    > Przepraszam, ale to sa dla mnie wszystko nowosci i oczytalem sie tak

    VAT rozliczasz miesiecznie i mozesz do usr... smierci przenosic :)
    Dochodowy rozliczasz rocznie i mozesz strate rozliczac w kolejnych latach,
    do 50% rocznie, czyli minimum dwa lata.

  • 3. Data: 2006-11-27 09:53:49
    Od: "QQQQ" <q...@w...pl>

    > Dochodowy rozliczasz rocznie i mozesz strate rozliczac w kolejnych latach,
    > do 50% rocznie, czyli minimum dwa lata.

    Przy 19% podatku liniowym tez?

  • 4. Data: 2006-11-27 10:18:07
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 27 Nov 2006 10:53:49 +0100, QQQQ napisał(a):

    > Przy 19% podatku liniowym tez?

    Tak