  • 1. Data: 2003-03-13 12:26:56
    Temat: Bardzo dziwny podatek gruntowy
    Od: "kanopa" <k...@r...net>

    Czy ktoś wie co się dzieje z podatkami gruntowymi w tym roku?
    KrzysiekPP w dniu 03.03.10 napisał, że przyszedł mu podatek 16 zł za cały
    rok.
    Mnie przyszedł podatek w wysokości 7 zł za cały rok!!! (w zeszłym roku za
    kwartał - 70 zł!). Dowiadywałem się kilkukrotnie! - podobno zmieniły się
    jakieś przepisy!? Ale jakie i gdzie szukać coś o nich, to jakaś paranoja.
    Czy ktoś zna jakieś podstawy prawne tych dziwnych zjawisk???

  • 2. Data: 2003-03-13 14:46:20
    Temat: Re: Bardzo dziwny podatek gruntowy
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...pl>

    Witam.
    Nie wiem jak bylo w poprzednich latach ale na rok 2003 dostalem do zaplaty
    15,20 zl
    za dzialke 9 arów. W zeszlym roku jak dobrze pamietam bylo yego cos okolo 30
    zl za pol roku.

    pozdr
    KB

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

  • 3. Data: 2003-03-14 06:40:44
    Od: "Bogus" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Bajorek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 15,20 zl
    > za dzialke 9 arów. W zeszlym roku jak dobrze pamietam bylo yego cos okolo

    No ja bym się tak znowu strasznie nie przejmował !

    Jednak rzadko w naszym kochanym państwie obniża się jakieś opłaty
    obywatelowi. Ja np. w związku z tą "obniżkową reformą" płacę wyższy czynsz
    za mieszkanie (zwiększył się właśnie podatek od gruntów) a moim rodzicom
    podnieśli dwukrotnie (!!!) podatek za działkę, na której stoi ich dom.

    Pozdrawiam
    Boguś

  • 4. Data: 2003-03-14 08:36:15
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 03-03-13 15:46, Użytkownik Krzysztof Bajorek napisał:
> [...]
    > 15,20 zl
    > za dzialke 9 arów. W zeszlym roku jak dobrze pamietam bylo yego cos okolo 30

    U mnie zbieraniem podatku zajmuje się sołtys (roznosi decyzje i zbiera
    forsę - ma z tego jakąś działkę) i on powiedział, że weszły jakieś
    przepisy, że za ziemię klasy 5 i 6 nie płaci się podatku gruntowego lub
    też w dużo mniejszej kwocie.

    Nie ma jak kontakt z żywym człowiekiem.

    andy_nek

  • 5. Data: 2003-03-14 09:08:00
    Od: "kanopa" <k...@r...net>

> [...]
    > forsę - ma z tego jakąś działkę) i on powiedział, że weszły jakieś
    > przepisy, że za ziemię klasy 5 i 6 nie płaci się podatku gruntowego lub

    Ciekawe czy odnosi się to tylko do ziemi rolnej, czy również do działek
    letniskowych posadowionych na V i VI klasie gruntów?
    kanopa

  • 6. Data: 2003-03-20 15:36:24
    Od: Zbyszek Narolski <z...@m...pl>

> [...]
    > jakieś przepisy!? Ale jakie i gdzie szukać coś o nich, to jakaś paranoja.
    > Czy ktoś zna jakieś podstawy prawne tych dziwnych zjawisk???
    Zmienila sie ustawa o podatku rolnym - o dziwo na korzysc podatnika.
    Jesli intersuja Cie szczegoly daj znac.
    Pzdr Zbyszek N.