  • 1. Data: 2002-01-13 09:10:43
    Temat: Bardzo prosze o pomoc!!!
    Od: "Anka" <g...@p...onet.pl>

    Czy osoba fizyczna bedaca na pelnej ksiegowosci moze wprowadzac do ksiag
    sprzedaz jedna pozycja na podstawie rejestru sprzedazy sporzadzonego z
    programu sprzedazowego, czy musi ksiegowac kazda fakture sprzedazy
    oddzielnie?
    Do tej pory bylam na kpir i sprzedaz ksiegowalam jednym zapisem na podstawie
    ewidencji sprzedazy. Od 2002 roku musze przejsc na pelna ksiegowosc, ale mam
    miesiecznie okolo 2500 faktur sprzedazy. Moja dotychczasowa ksiegowa nie
    bardzo chce prowadzic pelna ksiegowosc, a biura rachunkowe, do ktorych
    dzwonilam chca ok. 5000,00 miesiecznie za poprowadzenie mojej ksiegowosci!!!
    Bardzo zalezy mi na odpowiedzi na to pytanie, z gory dziekuje za odpowiedz.

    pozdrawiam Jola

  • 2. Data: 2002-01-13 15:40:03
    Temat: Re: Bardzo prosze o pomoc!!!
    Od: "Bożena" <r...@g...onet.pl>

    Użytkownik "Anka" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzedaz jedna pozycja na podstawie rejestru sprzedazy sporzadzonego z
    > programu sprzedazowego, czy musi ksiegowac kazda fakture sprzedazy

    W przypadku prowadzenia pelnej ksiegowosci przychody ze sprzedazy oraz Vat
    nalezny mozna zaksiegowac
    jednym zapisem, ale rozrachunki z odbiorcami trzeba zaksiegowac na konta
    analityczne. Inaczej nigdy nie okreslisz
    kto i ile jest ci winien.

    Bozena