  • 1. Data: 2002-01-13 02:21:15
    Temat: Maddy, po dwakroć boska
    Od: "Janusz" <j...@w...pl>

    Zdepcz gada, który pada do twych stóp. Pisze szybciej niż czyta, nie wie
    komu odpowiada, jak baba u lekarza dziwi się, że "to się myje" (tu że
    przeglądarkę da się ustawić tak, aby stworzyć właściwą kompozycję tesku
    cudzego i swojego). W dodatku zamiast listu do jednej osoby ogłasza go
    publicznie. Jeśłi przyjmiesz przeprosiny, to nie depcz do końca. Daj mi
    szansę na nauczenie się czegoś. Może się jeszcze na coś przydam (choć nie
    wiem komu i na co). PRZEPRASZAM. Janusz
    _________________________________________ Janusz ICQ#:62201330 Current ICQ
    status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +278314262201330 More ways to
    contact me: http://wwp.icq.com/62201330

  • 2. Data: 2002-01-14 09:13:42
    Temat: Re: Maddy, po dwakroć boska
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Janusz napisał(a):

> [...]
    > publicznie. Jeśłi przyjmiesz przeprosiny, to nie depcz do końca. Daj mi
    > szansę na nauczenie się czegoś. Może się jeszcze na coś przydam (choć nie

    Przeprosiny przyjęte.
    Nic strasznego się nie stało. Idź i nie grzesz więcej :-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl