eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki › Bez zbednej zwloki...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2010-04-15 15:30:17
    Temat: Bez zbednej zwloki...
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    Jedna wielka pani w US postanowiła przeciągać sprawę, ponieważ dostała
    list od strony, z prośba by kontaktowała się pisemnie, a nie
    wydzwaniała co i rusz. Strona ma nikła świadomość prawna i
    wykształcenie oraz doświadczenie życiowe, wiec lepiej było by w
    kontakcie z US nie zobowiązywała się do wszystkiego, na co przez
    telefon ta pani wymusi np. dokumenty, które US we własnym zakresie
    posiada itp.
    Tej pani się nie chciało pisać pism , wiec teraz ma focha i sprawę
    każda przeciąga. "bo ma duzo pracy i nie spieszy się jej" "na
    załatwienie sprawy ma lat 5 i potem znów coś wysle i bedzie kolejne 5"

    Jak można urzędowo taką panią zmotywować do działania?
    Czy ktoś może miał taką sytuację i może podzielić się doświadczeniami?

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1