  • 1. Data: 2007-12-19 14:23:03
    Temat: Bilet okresowy MPT w Pile a Agencja Ochrony Mienia ARSEN - kontrolerzy
    Od: s...@g...com

    Rzecz dzieje się w Pile. Jechałam autobusem komunikacji miejskiej.
    Posiadałam ważny bilet na przejazd, oraz dokument uprawniający do
    ulgi. Pracownik kontroli biletów stwierdził, że bilet był niezgodny z
    legitymacja. Zresztą, nie wiedzieć czemu na mandacie napisał, że
    kontrola odbyła się na linii nr 17 co jest kłamstwem. To była linia nr
    2. O obowiązku wpisania numeru dokumentu uprawniającego do ulgi na
    bilecie 15-dniowym okresowym sieciowym, o tym, ze bilet bez wpisanego
    numeru legitymacji jest nieważny nie ma informacji na bilecie, w
    autobusie jak również w punktach sprzedaży biletów.
    Pomimo braku jakichkolwiek informacji o obowiązku wpisania numeru
    legitymacji miałam wpisany numer legitymacji 204. Kontroler uznał, ze
    brakuje członu datującego wystawienie legitymacji (09/07), w związku z
    tym bilet jest nieważny. Jak nie kijem go to pałką...
    Wlepił mi mandat. Napisałam skargę do firmy "ARSEN" z siedzibą w Łodzi
    o niesłusznym moim zdaniem nalożeniem mandatu. Przypominam, że na
    bilecie, w autobusie jak również w punktach sprzedaży biletów nie ma
    informacji, że bilet bez wpisanego numeru legitymacji jest nieważny.
    Firma ARSEN nie udzieliła mi odpowidzi ale szybko przysłali mi
    PONAGLENIE ZAPŁATY NALEŻNOŚCI, strasząc mnie sądem. I co ja mam
    zrobić? Po prostu zapłacić?
    Informację o konieczności wypisania numeru legitymacji znalazłam w
    regulaminie MPT w Pile.
    Wdzięczna będę za każdą odpowiedź.

    Dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-12-19 14:38:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello sylwacek,

    > Rzecz dzieje się w Pile. Jechałam autobusem komunikacji miejskiej.

    [...]

    > Wdzięczna będę za każdą odpowiedź.

    Ale ja tu nic o podatkach nie widzę...

    --